Det er ikke hver dag man har bursdag, det er heller ikke hver dag man fyller 65 år og det er i hvertfall ikke hvert år at man feirer bursdag i flere dager. Det er heller ikke hver dag at jeg har den glede av å lande på Gardemoen for bursdagsfeiring.
Turist på ferie i Italia – Tips, råd og vær oppmerksom
Bedre føre var… enn lite hyggelige opplevelser mens du er i Italia! Det er alltid lurt å være oppmerksom på hva som kan skje når man skal på ferie.
Ny reise til Liguria og oppdatering av bloggen
Det er mulighet for en flott fottur i de vakre frodige åskantene, om du er glad i fotturer i vakre omgivelser. Om du ikke er så glad i fotturer i naturen tar du toget sammen med meg for å oppleve Genova.
Stikk av fra hverdagen
Mens det fremdeles er mulig, ingen vet hva morgendagen bringer. Mitt nye motto blir fra nå av.
Stikk av fra hverdagen
Mens det fremdeles er mulig, ingen vet hva morgendagen bringer.
Jeg burde kanskje forklare meg bedre siden jeg selvsagt ikke mener dette bokstavelig talt?
Høst i Italia
Fyll høsten med solskinn og «magi» mens du nyter årets siste ferie i Liguria før julestria er i gang. Sommeren er endelig kommet til Italia, eller rettere sagt så er den kommet for fult her i nord etter en noe usedvanlige dårlige start med en regntung vår og tidlige sommermåneder her i nord.
Når jeg skriver nord så mener jeg hovedsakelig i de to fylkene hvor jeg bor som er Piemonte og Liguria.
Reisetips på flytur med Norwegian
Om du i disse tider skal på en flytur med Norwegian til varmere strøk for å få tæla ut av underbuksa! Om du har lest mine anbefalinger om spisesteder og restauranter i Oslo har du sikkert fått med deg aperitiffen?
Verden er liten og hvem hadde vel trodd at jeg igjen skulle møte på den beste Gin & Tonic jeg noen gang har smakt?
Restauranter og spisesteder i Oslo
Den siste dagen i Oslo startet vi med Påskefrokost selv om det bare var Skjærtorsdag. Den siste dagen i Oslo startet vi med Påskefrokost selv om det bare var Skjærtorsdag. En frokost med både søtt og salt.
Restauranter og spisesteder i Oslo
Min egen lille anbefaling av spisesteder i Oslo. Årets Påskeegg ble en Norgesferd, retter sagt til Oslo og omegn. Det ble rett og slett en skikkelig mattur med håndplukkete matopplevelser. Dette takket mange tips som jeg fikk på Facebook og sist men ikke takket være Kromgutten som vet hva mat skal smake og hva matopplevelser er.
